
- Este evento pasou.
Ferramentas para a retención de clientes en tempos de inflación
Maio 9
€325Descubra as últimas tendencias en retención de clientes e consumidores
Aprende como o teu CRM ou a aprendizaxe automática poden axudarche a evitar cancelacións de clientes
Coñece as ferramentas de análise de datos e de datos intelixentes que che permitirán reforzar a túa política de retención de clientes
Nun entorno económico como o actual marcado pola incerteza, a inestabilidade política e os prezos moi variables, moitos clientes dan de baixa dos servizos, evitan as compras e cancelan as subscricións.¡
A fidelización dos clientes é hoxe un elemento estratéxico clave para a supervivencia das empresas, xa que atraer novos clientes e aumentar as vendas é máis difícil que nunca. Para manter os resultados e, polo tanto, a estrutura e continuidade da empresa, é fundamental apostar pola retención e contención do abandono de clientes.
Por todas estas razóns, os responsables de mercadotecnia, xestores de pemes e persoas con capacidade de decisión nas súas empresas deben anticiparse á posible perda dos seus clientes e incorporar ferramentas que lles permitan fidelizar aos seus clientes, como solucións de aprendizaxe automática, a analítica de datos ou datos intelixentes.
Modalidade: presencial
Duración: 8 horas
Horario: de 09:30 a 14:30 e de 15:30 a 18:30.
Data límite de inscrición: 05/03/2023
Lugar: Sede da FEUGA.
Rúa Lope Gómez de Marzoa, s/n (Campus Vida) 15705 SANTIAGO